Το 5ο τεύχος του περιοδικού, το οποίο θα
είναι θεματικό, θα έχει θέμα την Εξ
Αποστάσεως Εκπαίδευση και το 6ο
τεύχος του περιοδικού, το οποίο θα είναι επίσης θεματικό, θα έχει θέμα «eTwinning, Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της
Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στα συνεργατικά σχολικά προγράμματα στην
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση»
Όποιος eTwinner
θέλει να αποστείλει άρθρο για τα τεύχη αυτά παρακαλούμε να το στείλει με συνημμένο
έγγραφο στο ntzimop@sch.gr. Τα άρθρα θα περάσουν από την κρίση 2 κριτών
Το τεύχος, κατά
προσέγγιση, θα δημοσιευτεί στο τέλος του Δεκεμβρίου 2020.
Οδηγίες
Μορφοποίησης των άρθρων του περιοδικού
«Μάθηση
με τεχνολογίες»
Δικτυακός
τόπος περιοδικού: http://mag.e-diktyo.eu/
Δικτυακός
τόπος e
Δικτύου: www.e-diktyo.eu
Επικοινωνία: ntzimop@sch.gr
Τζιμόπουλος Νίκος1, Ρούμελης Νίκος2
1 Εκπαιδευτικός
2 Εκπαιδευτικός
3
ΠΕΡΙΛΗΨΗ
Το κείμενο αυτό παρέχει τις οδηγίες μορφοποίησης των άρθρων του
περιοδικού «Μάθηση με τεχνολογίες».
Τα άρθρα που θα γίνουν αποδεκτά θα δημοσιευθούν στο ηλεκτρονικό
περιοδικό «Μάθηση με Τεχνολογίες», με ISSN 1792 – 1813, http://mag.e-diktyo.eu που πρόκειται να εκδώσει η
Ελληνική Ένωση για την αξιοποίηση των Τ.Π.Ε. στην Εκπαίδευση e-Δίκτυο-ΤΠΕ-Ε (www.e-diktyo.eu) σε συνεργασία με την Πανελλήνια Ένωση Εκπαιδευτικών
«Μιχάλης Δερτούζος» (www.ekped.gr).
Κάθε άρθρο θα πρέπει να περιλαμβάνει μία περίληψη 150 - 200
λέξεων, που θα συνοδεύεται από μία λίστα με τρεις, το πολύ, λέξεις κλειδιά. Τα
δύο αυτά τμήματα του κειμένου θα πρέπει να έπονται του τίτλου. Η φράση «Λέξεις
κλειδιά» καθώς και οι λέξεις κλειδιά που ακολουθούν θα πρέπει να εμφανίζονται
στην ίδια γραμμή (μέγεθος χαρακτήρων 10, γραμματοσειρά Times New Roman).
ΛΕΞΕΙΣ
ΚΛΕΙΔΙΑ: Φόρμα υποβολής,
βιβλιογραφικές αναφορές, πρακτικά συνεδρίου
ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Παρακαλούνται
οι συγγραφείς να ακολουθήσουν πιστά τις οδηγίες μορφοποίησης των άρθρων. Το
αρχείο αυτό μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως υπόδειγμα προκειμένου να διευκολυνθεί σημαντικά
το έργο των συγγραφέων.
Το
αρχείο που θα υποβληθεί θα πρέπει να έχει τη μορφή .doc (επεξεργαστής κειμένου
Microsoft Word 2003). Σε όλο το κείμενο, χρησιμοποιούμενη γραμματοσειρά είναι η
Times
New
Roman. Το μέγεθος της
γραμματοσειράς του τίτλου είναι 16 στιγμές, έντονη γραφή, κεντραρισμένη και με
“Γράμματα Τίτλου” (πεζοκεφαλαία). Αμέσως μετά μένει μία κενή γραμμή μεγέθους
γραμματοσειράς 16 στιγμές. Ακολουθούν τα ονόματα των συγγραφέων με
γραμματοσειρά 14 στιγμές, έντονα, κεντραρισμένα και αμέσως μετά μια κενή γραμμή
μεγέθους γραμματοσειράς 11 στιγμές. Ακολουθούν η ιδιότητα και το εκπαιδευτικό ίδρυμα
ή χώρος εργασίας και στην επόμενη γραμμή το e-mail κάθε συγγραφέα (διαδοχικά
για όλους τους συγγραφείς) με 11 στιγμές κανονικά, κεντραρισμένα. Αμέσως μετά
μένει μία κενή γραμμή μεγέθους γραμματοσειράς 11 στιγμές. Στη συνέχεια ακολουθεί
στοιχισμένη αριστερά η λέξη «Περίληψη» μεγέθους 12 στιγμών, έντονη. Το κείμενο
της περίληψης θα πρέπει να είναι γραμμένο με χαρακτήρες μεγέθους 10 στιγμών και
πλάγια γραφή. Αμέσως μετά μένει μία κενή γραμμή μεγέθους γραμματοσειράς 10 στιγμές.
Στη συνέχεια ακολουθεί στοιχισμένη αριστερά η φράση «Λέξεις κλειδιά:» με γραμματοσειρά
10 στιγμές και έντονη γραφή. Την φράση «Λέξεις κλειδιά:» ακολουθούν δύο έως το
πολύ τρεις λέξεις κλειδιά, με χαρακτήρες μεγέθους 10 στιγμές και πλάγια γραφή
διαχωρισμένες με κόμμα, όπως φαίνεται πιο πάνω. Αμέσως μετά μένει μία κενή
γραμμή μεγέθους γραμματοσειράς 10 στιγμών. Πουθενά
αλλού στο κείμενο δεν θα πρέπει να υπάρχουν κενές γραμμές.
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ
ΑΡΘΡΑ
Προσοχή!
Στο αρχικό κείμενο που θα υποβληθεί για
κρίση δεν θα πρέπει να υπάρχουν οι πληροφορίες του/των συγγραφέα/ων ώστε να
διατηρηθεί η απαιτούμενη για τη διαδικασία ανωνυμία. Μετά την αποδοχή της
εισήγησης, και κατά την τελική υποβολή, θα πρέπει να προστεθούν στην πρώτη
σελίδα, μετά τον τίτλο του άρθρου, οι πληροφορίες που αφορούν στο/ους συγγραφέα/είς,
δηλαδή πλήρη όνομα, ιδιότητα και θέση, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για
κάθε συγγραφέα.
Το
πλήρες κείμενο Του άρθρου δε θα πρέπει να ξεπερνά τις 10 σελίδες. Τα όρια
σελίδων κάθε άρθρου περιλαμβάνουν το πλήρες κείμενο με τα στοιχεία των
συγγραφέων, την περίληψη, τους πίνακες, τα σχήματα, τις αναφορές κ.λπ. Ο
Πίνακας 1 παρουσιάζει συνοπτικά το είδος της εισήγησης και τον αντίστοιχο
αριθμό σελίδων.
Παράδειγμα πίνακα |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Πίνακας 1: Οι τίτλοι των πινάκων πρέπει
να είναι με γραμματοσειρά Times New Roman 10 στιγμές, πλάγια γραφή, στοίχιση στο κέντρο,
διάστιχο μονό, 6 στ. διάστημα «Πριν» και 12 στ. διάστημα «Μετά». Η λέξη «Πίνακας» πρέπει να είναι με
γραμματοσειρά Times New Roman 10 στιγμές, έντονη και πλάγια γραφή.
ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΤΑΞΗ
ΣΕΛΙΔΑΣ
Από
την επιλογή «Αρχείο», «Διαμόρφωση σελίδας» επιλέγετε το «Μέγεθος Χαρτιού» σε Α4
[210 X 297 mm]. Στη συνέχεια
επιλέγετε το «Περιθώρια» και εφαρμόζετε τα ακόλουθα περιθώρια: τα διαστήματα
στη δεξιά και στην αριστερή μεριά της σελίδας να είναι
Στοίχιση: Πλήρης
Bullets:
Κουκίδα απλή
Όσον αφορά στη
διάταξη της πρώτης σελίδας:
·
Η περιοχή του τίτλου της εισηγήσεως, του ονόματος και του τίτλου
του συγγραφέα, καλό είναι να μην έχει ύψος μεγαλύτερο από
·
Τίτλος Εισήγησης: Γραμματοσειρά Times New
Roman, μέγεθος χαρακτήρων 16,
έντονα.
·
Συγγραφέας: Γραμματοσειρά Times New
Roman, μέγεθος χαρακτήρων 14,
έντονα.
·
Τίτλος συγγραφέα και Διευθύνσεις: Γραμματοσειρά Times
New
Roman, μέγεθος χαρακτήρων 11.
ΤΙΤΛΟΙ ENOTHTΩΝ - ΥΠΟΕΝΟΤΗΤΩΝ
Ο
τίτλος κάθε ενότητας θα είναι: Γραμματοσειρά Times New
Roman, μέγεθος χαρακτήρων 12,
έντονη γραφή, στοίχιση αριστερά, διάστιχο μονό, 12 στ. διάστημα «Πριν» και 0 στ. διάστημα «Μετά».
Οι
ενότητες δεν πρέπει να είναι αριθμημένες.
Οι
τίτλοι στις υποενότητες θα πρέπει να είναι: Γραμματοσειρά Times
New
Roman, μέγεθος χαρακτήρων 11,
έντονη γραφή, στοίχιση αριστερά, διάστιχο μονό, 6 στ. διάστημα «Πριν» και 0 στ.
διάστημα «Μετά». Αποφύγετε τη χρήση τίτλων τρίτου επιπέδου. Αν αυτό είναι
απολύτως απαραίτητο, οι τίτλοι αυτοί θα πρέπει να έχουν μέγεθος 10στ. έντονη
γραφή, στοίχιση αριστερά, διάστιχο μονό, 0 στ. διάστημα «Πριν» και 0 στ. διάστημα
«Μετά».
ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΙ
Σε
όλο το κείμενο των ενοτήτων θα πρέπει να χρησιμοποιηθούν χαρακτήρες
γραμματοσειράς Times New Roman,
μεγέθους 11 στιγμών, μονό διάστιχο και πλήρη στοίχιση. Θα πρέπει να υπάρχει
εσοχή παραγράφου 0,7 στ. στην πρώτη γραμμή κάθε νέας παραγράφου (ώστε να
βελτιώνεται η εμφάνιση του κειμένου). Μην αφήνετε διάστημα ή κενές γραμμές
μεταξύ των παραγράφων.
Αν
μια παράγραφος περιέχει:
·
Κουκκίδες
·
Αρίθμηση π.χ. a), b), c), ή i), ii), iii) κλπ.
·
Άλλα στοιχεία
όπου
όλα ανήκουν στην ίδια παράγραφο, δεν πρέπει να υπάρχουν διαστήματα μεταξύ τους
(διάστημα πριν και μετά 0 στ.). Επίσης η εσοχή θα πρέπει να είναι
Για
επιπλέον αρίθμηση κειμένου, η μορφή της αρίθμησης και των κουκκίδων μπορεί να
αλλάξει κατά βούληση, π.χ. a), b), c) ή i), ii), iii) κλπ. Δεν θα πρέπει όμως
να χρησιμοποιείτε αυτόματη αρίθμηση
πουθενά στο κείμενο.
Προσοχή:
δεν θα πρέπει να γίνεται κατάχρηση της έντονης και της πλάγιας ή της
υπογραμμισμένης γραφής.
ΕΞΙΣΩΣΕΙΣ
Οι
μαθηματικές εξισώσεις που δεν είναι σε ίδια γραμμή με κείμενο πρέπει να
γράφονται σε ξεχωριστή γραμμή, κεντραρισμένες και θα πρέπει να θεωρούνται
ξεχωριστές παράγραφοι. Η αρίθμηση των εξισώσεων θα πρέπει να τοποθετείται στο
δεξί περιθώριο σε έντονη γραφή.
(1)
ΣΧΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΙΝΑΚΕΣ
Τα
σχήματα και οι πίνακες θα πρέπει να εισάγονται στο κυρίως κείμενο, όσο το
δυνατόν πλησιέστερα στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά τους (όπως εμφανίζεται
στο Σχήμα 1).
Σχήμα 1: Οι τίτλοι των σχημάτων πρέπει να είναι Times New Roman 10 στιγμές, πλάγια γραφή, στοίχιση στο κέντρο και η λέξη
«Σχήμα» Times New Roman Bold Italic.
Κάθε
σχήμα ή πίνακας θα πρέπει να αριθμείται και να έχει ένα συνοπτικό τίτλο
περιγραφής. Κάθε σχήμα ή πίνακας θα πρέπει να αναφέρεται στο σώμα του κειμένου.
Ως πίνακας θεωρείται η παρουσίαση δεδομένων κειμένου σε μορφή στηλών και
γραμμών. Ως σχήμα θεωρείται η παρουσίαση δεδομένων σε μορφή όπως γραφήματα,
σχέδια ή εικόνες.
Τα
σχήματα και οι πίνακες μπορούν, αν απαιτείται, να καταλάβουν ολόκληρο το πλάτος
της περιοχής του κειμένου. Όλα τα
σχήματα και οι πίνακες θα πρέπει να στοιχίζονται κεντρικά και σε ευθυγράμμιση με
το κείμενο. Οι λεζάντες τοποθετούνται ακριβώς κάτω από τα σχήματα και τους
πίνακες (χωρίς κενό). Ο Πίνακας 1 αποτελεί ένα παράδειγμα για τη μορφοποίηση
πινάκων. Το πάχος της γραμμής του πίνακα να είναι 1/2 στιγμές.
Είναι
πολύ σημαντικό οι πίνακες και τα σχήματα να μετακινηθούν εύκολα ή/και να
αλλάξουν μέγεθος. Για το λόγο αυτό, μη χρησιμοποιείτε εκφράσεις όπως «παραπάνω»
ή «παρακάτω», όταν αναφέρεστε σε πίνακες ή σχήματα στο κείμενο. Χρησιμοποιείστε
εκφράσεις όπως «Στον Πίνακα 2 δίνεται…», «Στο Σχήμα 3 παρουσιάζεται …» κ.λπ..
Τα
σχήματα που δημιουργούνται με το σχεδιαστικό εργαλείο του Word θα πρέπει να
είναι ομαδοποιημένα. Στα γραφήματα που δημιουργούνται με το Excel είναι καλό να
επιλέγονται αποχρώσεις σε διαβάθμιση του γκρι, ώστε να διακρίνονται καθαρά σε
ασπρόμαυρη εκτύπωση.
Μη
χρησιμοποιείτε την αυτόματη αρίθμηση του Word για τους πίνακες και τα σχήματα.
Η
λεζάντα κάθε πίνακα και κάθε σχήματος θα πρέπει να είναι με γραμματοσειρά Times
New Roman 10 στιγμές, πλάγια γραφή, στοίχιση στο κέντρο, διάστιχο μονό. Το
διάστημα της λεζάντας θα πρέπει να είναι: πριν 6 στιγμές και μετά 12 στιγμές. Οι
λέξεις «Πίνακας» ή «Σχήμα» της λεζάντας θα πρέπει να είναι με γραμματοσειρά
Times New Roman 10 στιγμές, έντονη και πλάγια γραφή.
Μεγάλη
προσοχή πρέπει να δοθεί στην ποιότητα των σχημάτων. Να διασφαλιστεί το γεγονός
ότι όλα τα σχήματα είναι σαφή, με καλή χρωματική αντίθεση. Τα σχήματα είναι
προτιμότερο να είναι σε bitmaps
και όχι φωτογραφίες, κι αν πρέπει να είναι jpeg να έχουν ανάλυση τουλάχιστον
100dpi ή αν είναι gif τουλάχιστον 128 χρωμάτων (εξαιρούνται τα ασπρόμαυρα
φυσικά).
ΚΕΦΑΛΙΔΕΣ, ΥΠΟΣΕΛΙΔΑ,
ΑΡΙΘΜΟΙ ΣΕΛΙΔΩΝ
Να
διατηρήσετε τις πληροφορίες, τα στοιχεία και τους αριθμούς σελίδων στις
κεφαλίδες και τα υποσέλιδα του άρθρου. Οι υπόλοιπες πληροφορίες θα εισαχθούν
από την Οργανωτική Επιτροπή, κατά την τελική επεξεργασία του κειμένου.
ΥΠΟΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ
Δεν
πρέπει να χρησιμοποιούνται υποσημειώσεις ή τελικές σημειώσεις. Αν είναι
απαραίτητη κάποια επεξήγηση, αυτή θα πρέπει να ενσωματώνεται στο σώμα του
κειμένου.
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑ
Αν
είναι απαραίτητη η χρήση παραρτήματος, θα πρέπει να τοποθετηθεί μετά την
ενότητα Αναφορές.
ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΑΝΑΦΟΡΕΣ
Στην
ενότητα Αναφορές, στο τέλος του άρθρου, θα πρέπει να υπάρχει η αλφαβητική λίστα
όλων των αναφορών της εργασίας, σύμφωνα με το παρόν υπόδειγμα. Όλες οι
βιβλιογραφικές αναφορές θα πρέπει να παρατίθενται στην ενότητα Αναφορές με
αλφαβητική σειρά πρώτα οι ελληνόγλωσσες και μετά οι ξενόγλωσσες. Αναγράψτε όλες
τις αναφορές σας με αλφαβητική σειρά, σύμφωνα με το επώνυμο του πρώτου
συγγραφέα.
Οι
βιβλιογραφικές αναφορές θα πρέπει να είναι σύμφωνες με το APA style (American
Psychological Association). Ενδεικτικά παραδείγματα αναφορών παρουσιάζονται
στην τελευταία σελίδα του παρόντος υποδείγματος. Οι συγγραφείς θα πρέπει να
διασφαλίσουν ότι όλες οι αναφορές εμπεριέχονται στο βασικό πυρήνα του κειμένου
και αντίστροφα, ότι η λίστα των βιβλιογραφικών αναφορών είναι ολοκληρωμένη, συμπεριλαμβανομένων
και των αριθμών σελίδων.
Οι
αναφορές επισημαίνονται ονομαστικά και όχι αριθμητικά. Στο σώμα του κειμένου
της εισήγησης θα πρέπει να αναφέρετε τις πηγές αναγράφοντας το κύριο όνομα του
συγγραφέα και το έτος σε παρένθεση, πχ (Jonassen, 2000). Αν αναφέρετε δύο
εργασίες του ίδιου συγγραφέα, ταυτόχρονα στο κείμενο, θα πρέπει να αναγράφετε
και το έτος κάθε δημοσίευσης με χρονολογική σειρά σύμφωνα με το έτος
δημοσίευσης. (Jonassen, 2000; 2003). Για την αναφορά εργασιών του ίδιου
συγγραφέα που έχουν το ίδιο έτος δημοσίευσης, προσθέστε αλφαβητική αρίθμηση
μετά την αναγραφή του έτους δημοσίευσης, πχ (Κυνηγός, 2002α; 2002β), (Glezou
& Grigoriadou, 2010a; 2010b). Χρησιμοποιείστε τον ίδιο τρόπο αρίθμησης και
στην αλφαβητική λίστα αναφορών στην ενότητα Αναφορές.
Αν
μια εργασία έχει δύο συγγραφείς θα πρέπει να αναφέρονται και οι δύο, τόσο στη
λίστα αναφορών όσο και στην αναγραφή της στο σώμα του κειμένου, πχ (Γλέζου
& Γρηγοριάδου, 2010). Αν μια εργασία έχει τρεις ή περισσότερους συγγραφείς,
θα πρέπει να αναγράφονται τα ονόματα όλων των συγγραφέων στην αλφαβητική λίστα
αναφορών του άρθρου στην ενότητα Αναφορές. Στην αναγραφή όμως της αναφοράς στο
σώμα κειμένου χρησιμοποιείστε μόνο το όνομα του πρώτου συγγραφέα ακολουθούμενο
από «κ.α.» για αναφορές στα ελληνικά, πχ (Δαπόντες κ.α., 2003; Φεσάκης κ.α., 2010)
ή «et al.» για αναφορές στα αγγλικά (Resnick et al., 2009).
Στις
αναφορές σε πηγές από τον Παγκόσμιο Ιστό θα πρέπει να περιλαμβάνεται το έτος
δημοσίευσης ή πρόσφατης ενημέρωσης, η ημερομηνία προσπέλασης, καθώς και η
πλήρης ηλεκτρονική διεύθυνση του δικτυακού τόπου. Οι συγγραφείς θα πρέπει να
ελέγχουν με προσοχή, ώστε να είναι ενεργός ο σύνδεσμος κάθε ηλεκτρονικής
διεύθυνσης που αναγράφεται στη λίστα αναφορών.
Η
γραμματοσειρά θα πρέπει να είναι 11στ., με μια ειδική προεξοχή κατά
Οι συγγραφείς θα πρέπει να διασφαλίσουν ότι όλες
οι αναφορές εμπεριέχονται στο βασικό πυρήνα του κειμένου και αντίστροφα, ότι η
λίστα των βιβλιογραφικών αναφορών είναι ολοκληρωμένη, συμπεριλαμβανομένων και
των αριθμών σελίδων.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ
Το
παρόν κείμενο-υπόδειγμα και οι οδηγίες μορφοποίησης των πρακτικών του συνεδρίου
βασίζονται σε ανάλογα προηγούμενων συνεδρίων και έχουν προσαρμοστεί κατάλληλα.
Ευχαριστούμε τους πολυάριθμους συγγραφείς αυτού του κειμένου.
ΑΝΑΦΟΡΕΣ
Γλέζου, Κ. &
Γρηγοριάδου, Μ. (2010). Ελληνικά Διαδικτυακά Εκπαιδευτικά Κοινωνικά Δίκτυα. Στο
Β. Κολτσάκης, Γ. Σαλονικίδης, Μ. Δοδοντσής (Επιμ.) Πρακτικά 2ου Πανελληνίου Εκπαιδευτικού Συνεδρίου Ημαθίας με
θέμα «Ψηφιακές και Διαδικτυακές Εφαρμογές στην Εκπαίδευση»,
Βέροια-Νάουσα, 1665-1677.
Δαπόντες,
Ν. (25/7/2005). Πώς να προγραμματίσω μια
ελεύθερη πτώση με αφετηρία το νόμο του Γαλιλαίου; Ανακτήθηκε στις 20
Αυγούστου 2006 από τη διεύθυνση http://www.dapontes.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=163&Itemid=49 .
Δαπόντες,
Ν., Ιωάννου, Σ., Μαστρογιάννης, Ι., Τζιμόπουλος, Ν., Τσοβόλας, Σ. & Αλπάς,
Α. (2003). Ο δάσκαλος δημιουργός,
Προτάσεις για διδακτική αξιοποίηση του MicroWorlds Pro στο Νηπιαγωγείο και το
Δημοτικό, Αθήνα: Εκδόσεις Καστανιώτη.
Κυνηγός,
Χ. (2002) (α). Νέες πρακτικές με νέα εργαλεία στην τάξη: Κατάρτιση επιμορφωτών
για τη δημιουργία κοινοτήτων αξιοποίησης των νέων τεχνολογιών στο σχολείο. Στο
Χρ. Κυνηγός και Ε. Β. Δημαράκη (επιμ.) Νοητικά Εργαλεία και Πληροφορικά
Μέσα. Παιδαγωγική Αξιοποίηση της Σύγχρονης Τεχνολογίας για τη Μετεξέλιξη της
Εκπαιδευτικής Πρακτικής, Αθήνα:
Εκδόσεις Καστανιώτη, σσ. 27-53.
Κυνηγός,
Χ. (2002) (β). Η δευτερογενής ανάπτυξη λογισμικού ως μέθοδος καλλιέργειας
αναστοχασμού στην κατάρτιση επιμορφωτών. Στο Δημητρακοπούλου Α. (επιμ.) Πρακτικά 3ου Πανελλήνιου
Συνεδρίου με διεθνή συμμετοχή Οι
Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση, 1,
σσ. 139-150. Ρόδος.
Φεσάκης,
Γ., Καράκιζα, Tσ., Γουλή, E., Γλέζου Κ., Γόγουλου, A. (2010). Εφαρμογές του
SCRATCH στη διδασκαλία της Πληροφορικής. Στο Γρηγοριάδου, Μ. (Επιμ.) Πρακτικά 5ου Πανελληνίου
Συνεδρίου Διδακτική της Πληροφορικής, 466-468, Αθήνα.
Glezou, K. & Grigoriadou M., (2010) (a). Engaging Students of
Senior High School in Simulation Development. INFORMATICS IN EDUCATION, 2010, Vol. 9, No. 1, pp. 37-62.
Glezou, K. & Grigoriadou M., (2010) (b). Teacher Training in
Logo Programming by using Preconstructed Reusable Microworlds. The
International Journal of Learning, Volume 17,
Issue 1,
pp.347-364.
Jonassen, D. H. (2000). Computers as mind tools for schools. NJ:
Prentice Hall.
Jonassen, D. H. (2003).
Computers as mind tools for schools:
engaging critical thinking. NJ: Prentice-Hall.
Resnick, M., Maloney, J., Monroy-Hernández,
A., Rusk, N., Eastmond, E., Brennan, K., Millner, A., Rosenbaum, E., Silver,
J., Silverman, B., Kafai, Y., (2009). Scratch: Programming for All, November
2009, Communications of the ACM,
52(11), pp. 60-67.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου