Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής παραθέτει -ενδεικτικά- διδακτικές προσεγγίσεις του μαθήματος της Ιστορίας στα Δημοτικά Σχολεία, υπό την έννοια ότι ο/η εκπ/κός είναι τελικά εκείνος/η που σχεδιάζει τη διδασκαλία του/της με βάση τις ανάγκες κατά κύριο λόγο των μαθητών/τριών του/της και φυσικά με βάση την ευχέρεια που του/της παρέχει ήδη το ισχύον Π.Σ. να προβαίνει κατά την κρίση του/της σε συμπτύξεις, επεκτάσεις ή και παραλείψεις συγκεκριμένων πεδίων της διδακτέας ύλης του μαθήματος.
Στην πρώτη αναφέρονται τα Περιεχόμενα του σχολικού βιβλίου με
τις συγχωνεύσεις, αφαιρέσεις ή και προσθήκες κεφαλαίων με ταυτόχρονη αναφορά
στον διδακτικό χρόνο που πλέον διατίθεται.
Τέλος, επισημαίνεται ότι η Τοπική Ιστορία αποτελεί βασική
παράμετρο στη διδασκαλία του μαθήματος της Ιστορίας και με την έννοια αυτή, ο
εκπαιδευτικός με βάση τα ενδιαφέροντα των μαθητών αλλά και τον τόπο κατοικίας
τους, μπορεί να αξιοποιήσει ικανό διδακτικό χρόνο που είναι διαθέσιμο
προκειμένου να καθοδηγήσει τους/τις μαθητές/τριες, ώστε να εκπονήσουν
Σχέδια Εργασίας ή και άλλες σχετικές διαθεματικές δραστηριότητες
Πηγή: Alfavita.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου