Δημοσιεύτηκε, πρόσφατα, το 2ο Τεύχος του διεθνούς επιστημονικού περιοδικού της ΕΕΠΕΚ με τον τίτλο International
Journal of Educational Innovation (ISSN: 2654-0002) (http://journal.eepek.gr/).
Η
Επιστημονική Ένωση Προώθησης της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας ευχαριστεί τους/τις εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων που τους
εμπιστεύθηκαν τη δημοσίευση των ερευνητικών τους εργασιών στο επιστημονικό
περιοδικό της. Η διαδικασία των κρίσεων των εργασιών προχωρά με γρήγορους
ρυθμούς και πολύ σύντομα θα εκδοθεί και το 3ο
Τεύχος!
Υπενθυμίζεται
ότι οι επίσημες γλώσσες συγγραφής των εργασιών είναι η ελληνική, η αγγλική και η γαλλική,
καθώς και ότι το περιοδικό δέχεται
μόνο άρθρα που περιέχουν πρωτογενή έρευνα. Η πρόσβαση απ’
όλους στα περιεχόμενα του περιοδικού είναι ελεύθερη (Open Access journal). Δεν υπάρχουν συγκεκριμένες
προθεσμίες υποβολής εργασιών. Αυτές μπορούν να υποβάλλονται
οποιαδήποτε χρονική στιγμή. Η έκδοση ενός τεύχους θα γίνεται χωρίς καθυστέρηση
όταν συμπληρωθεί ικανός αριθμός εργασιών προς δημοσίευση.
Η Ένωση καλεί όλους τους/τις εκπαιδευτικούς
όλων των βαθμίδων, καθώς και ερευνητές, φοιτητές ή εκπαιδευτές ενηλίκων, οι
οποίοι επιθυμούν να υποβάλουν κάποιο ερευνητικό άρθρο, να αναζητήσουν
περισσότερες πληροφορίες για την υποβολή άρθρων (οδηγίες, διαδικασία, θεματικές
ενότητες, μορφοποίηση εργασιών κλπ.) στην επιλογή «Συγγραφείς» στο σύνδεσμο: http://journal.eepek.gr (πρέπει πρώτα να ανοιχτεί ένας
λογαριασμός στο σύστημα του περιοδικού).
Επίσης, όποιος/α επιθυμεί να
γίνει κριτής άρθρων του περιοδικού, μπορεί να κάνει αίτηση συμμετοχής στην
Επιτροπή Κριτών, επιλέγοντας το αντίστοιχο πλαίσιο της αρχικής σελίδας: https://journal.eepek.gr/ (πρέπει πρώτα να ανοιχτεί ένας
λογαριασμός στο σύστημα του περιοδικού).
Ως
ελάχιστη προϋπόθεση για την ένταξη στην Επιτροπή Κριτών τίθεται η κατοχή
διδακτορικού διπλώματος ή μεταπτυχιακού διπλώματος με πολύ αυξημένα προσόντα
(μεγάλη εμπειρία στη συγγραφή και κρίση εργασιών για επιστημονικά περιοδικά και
συνέδρια, συγγραφή βιβλίων κλπ.).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου