Στο πλαίσιο των
επιμορφωτικών δράσεων του
Στο σεμινάριο συμμετείχαν εξακόσιοι (600), περίπου, Διευθυντές/ντριες Σχολικών Μονάδων & Φορέων, Συντονιστές/ριες της Δράσης ΜΝΑΕ
και άλλων ειδικοτήτων από όλη τη χώρα και φυσικά εκπ/κοί των ΕΠΑ.Λ./Ε.Κ. της Περιφέρειας
Πελοποννήσου, που εκδήλωσαν ενδιαφέρον ενημέρωσης, συμβολής και δράσης στη Δικτύωση του σχολείου τους με αφόρμηση
το σχετικό πλαίσιο της Μ.Ν.Α.Ε.
Α΄ Μέρος
Γ. Κεσελόπουλος
(ΠΕ 86), Κ. Λέων (Δ/ντής)
& Ι. Τρακαντζίδης (1ο & 2ο ΕΠΑΛ
Χαλκίδας), Ελ. Ευθυμιάδου (Κέντρο
Πρόληψης – Εξαρτήσεων & Προαγωγής Ψυχικής Υγείας Ευβοίας), Ι. Ηλιοπούλου (ΠΕ 02, π. Μέλος
Συμβουλευτικού Σταθμού Νέων), Κ. Αλιακίζογλου (Κ.Ε.Σ.Υ. Χαλκίδας), Γ. Καρβελάς (Υπηρεσία Ανηλίκων & Κοινωνικής Αρωγής), Ζ. Πατάλα (Δ/ντρια) & Π.
Μπενέκου ((Γυμνάσιο – Λύκειο Βρυξελών - Συμβουλετική Υποστήριξη &
Επαγγελματικός Προσανατολισμός), Χ.
Παρανόμου (3ο ΕΠΑΛ Συβιτανίδειου Σχολής), Ν. Ευθυμίου (Μηχανολόγος, Δ/ντής Εργαστηριακού Κέντρου
Θήβας), Ν. Μπαϊράμης & Μ. Πάου (ΠΕ 84 - ΠΕ 83, ΕΠΑΛ Καλύμνου) και Γ. Καμαριώτης (1ο ΕΠΑΛ
Δραπετσώνας).
Β΄
Μέρος
Εισηγητές/τριες:
Ν. Νικολάου (τ. Σχολικός Σύμβουλος), Άννα Λαμπίδη (Ψυχολόγος - Ψυχοθεραπεύτρια),
Α. Αθανασόπουλος (Σ.Ε.Ε., ΠΕ 88)
& Μ. Κοκκαλιάρη (Σ.Ε.Ε., ΠΕ 03) ενώ
παρέμβαση έκανε ο Καθηγητής του Τμήματος Κοινωνικής & Εκπ/κής Πολιτικής του Πανεπιστημίου
Πελοποννήσου Γ. Μπαγάκης.
Επακολούθησε στρογγυλό τραπέζι με τα μέλη της Επιστημονικής Επιτροπής για την
υποστήριξη της πιλοτικής εφαρμογής και την προετοιμασία της φάσης διεύρυνσης
της δράσης «Μια Νέα Αρχή στα
ΕΠΑ.Λ» με την προσθήκη, ως ομιλητών/τιών, των κ.κ. Αθ. Κονταξή (Μηχανολόγου
Μηχανικού, τ. Σχολικού Σύμβουλου, ΠΕ 12), Α. Σιγανού (Κοινωνικής Ανθρωπολόγου, τ. Σχολικής
Συμβούλου), Αντ. Χαλικόπουλου (ΠΕ
83) και Α. Σακκά – Χρονοπούλου (ΠΕ
02, τ. Σχολικής Συμβούλου)
Στην επιμορφωτική τηλε-ημερίδα αναφέρθηκαν, αποσαφηνίστηκαν
και αναλύθηκαν έννοιες και όροι όπως η δυναμική της επαγγελματικής εκπ/σης, η
σκοποθεσία της ενίσχυσης της αυτοεκτίμησης των μαθητών/τριών, ο ρόλος του επικοινωνιακού
πλαισίου - συνεργατικών δικτύων - εκπ/κών κοινοπραξιών - κόμβων, τα προγράμματα
Erasmus, τα χαρακτηριστικά, οι πρακτικές – οι μέθοδοι, οι τρόποι εφαρμογής και οι προοπτικές του θεσμού.
Θερμά συγχαρητήρια στους/στις
εισηγητές/τριες για την αρτιότητα των παρουσιάσεών τους καθώς και στα μέλη της Διοργανώτριας
Αρχής (22 ΠΕ.Κ.Ε.Σ. της χώρας) για το σχεδιασμό, την οργάνωση και την
επιτυχή υλοποίηση-ολοκλήρωση του σεμιναρίου.
Πολύ ωραία παρουσίαση της ημερίδας
ΑπάντησηΔιαγραφή