Στο πλαίσιο της υποστήριξης του εκπ/κού
έργου παρουσιάζονται τα βασικά στοιχεία και οι πιο σημαντικές λειτουργίες της, προτεινόμενης
από το Υ.ΠΑΙ.Θ, Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας "η-Τάξη".
Επιπλέον, παρέχονται οι βασικές οδηγίες
για τη χρήση της πλατφόρμας, με στόχο να λειτουργήσουν επικουρικά στις εκπαιδευτικές
πρακτικές ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης.
Για να
ξεκινήσετε την χρήση της η-τάξης,
προτείνεται:
- Να κοιτάξετε
πολύ συνοπτικά τα λειτουργικά χαρακτηριστικά της πλατφόρμας πατώντας
- Να ακολουθήσετε τα βήματα οδηγιών και να
δημιουργήσετε το πρώτο σας ηλεκτρονικό μάθημα πατώντας εδώ
- Να δείτε κατηγοριοποιημένες Οδηγίες Χρήσης, πατώντας
εδώ
- Να εφαρμόσετε τις σχηματοποιημένες οδηγίες πατώντας εδώ
.
Τι είναι η η-τάξη;
Σύνδεση με την η-τάξη
Δημιουργήστε το δικό σας μάθημα
Προσθήκη υλικού στο μάθημά σας
Δημιουργία άσκησης και εισαγωγή ερωτήσεων
Βαθμολόγιο
Βιβλίο Ύλης
Εμπλουτισμός
Σεμιναρίου e-Tweening με Νέο Υλικό
με τις
κάτωθι υπο-ενότητες:
Τι είναι η η-τάξη;
Σύνδεση με την η-τάξη
Δημιουργήστε το δικό σας μάθημα
Προσθήκη υλικού στο μάθημά σας
Δημιουργία άσκησης και εισαγωγή ερωτήσεων
Βαθμολόγιο
Βιβλίο Ύλης
Το διαδικτυακό μάθημα είναι
προσβάσιμο από όλους τους επισκέπτες, δηλαδή δεν χρειάζονται κωδικοί για να
προσπελαστεί και είναι ανοιχτές όλες οι ενότητες. Ο εκπ/κός μπορεί να ανοίξει
και να διαβάσει τις ενότητες που πιστεύει ότι μπορούν να τον βοηθήσουν. Δηλαδή δεν διαβάζεται σειριακά. Μπορείτε να το δείτε πατώντας εδώ με «Σύνδεση ως επισκέπτης».
Ανακοίνωση του ΠΣΔ για την υπηρεσία
«Ηλεκτρονική Τάξη»
Ενημερώνουμε τους
εκπαιδευτικούς που χρησιμοποιούν την υπηρεσία «Ηλεκτρονική
Τάξη» του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου (https://eclass.sch.gr), ότι δύνανται εφόσον το επιθυμούν να
δημιουργούν «ανοικτά μαθήματα«,
τα οποία δεν απαιτούν την σύνδεση των μαθητών στο μάθημα με λογαριασμό ΠΣΔ. Τα
«ανοικτά μαθήματα» παρέχουν περιορισμένες λειτουργίες σε σχέση με τα κλειστά,
αλλά αποτελούν μια γρήγορη λύση, όσο οι μαθητές δημιουργούν ακόμη τους
λογαριασμούς τους. Ο εκπ/κός δύνατσι να οργανώνει το υλικό του στο ανοικτό
μάθημα και οι μαθητές να έχουν πρόσβαση στο εκπ/κό υλικό. Στη συνέχεια, τα
μαθήματα αυτά μπορούν να μετατραπούν σε «κλειστά» από τον ίδιο τον εκπ/κό.
ΠΟΛΎ ΚΑΛΗ ΠΡΟΣΠΆΘΕΙΑ ΚΑΙ ΠΡΌΣΦΟΡΑ ΣΤΟΥ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφή