Στο πλαίσιο της ενδοσχολικής επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών, την Παρασκευή 11/3/2022 (18:00-20.00) υλοποιήθηκε, διαδικτυακά, μία πολύ ενδιαφέρουσα επιμορφωτική – ενδοσχολική δράση στην οποία συμμετείχαν οι εκπαιδευτικοί των Δημοτικών Σχολείων Αρχαίας Κορίνθου, 6ου Κορίνθου και Περιγιαλίου, με θέμα: «Η Ιστορία του Τόπου μου - Εναλλακτικές διδακτικές προσεγγίσεις».
Οι εισηγήτριες παρουσίασαν καινοτόμες ιδέες για εκπαιδευτικά προγράμματα και δραστηριότητες με κέντρο και
αφετηρία την ιστορία και αρχαιολογία της Αρχαίας
Κορίνθου. Οι συμμετέχοντες/ουσες είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για το
διαθέσιμο, σχετικό υλικό στο διαδίκτυο,
όπως σχέδια μαθημάτων, διαδικτυακά σεμινάρια, και εκπαιδευτικό υλικό στη
βάση δεδομένων των Ανασκαφών Κορίνθου της Αμερικανικής
Σχολής Κλασικών Σπουδών (ΑΣΚΣΑ).
Επίσης, έγινε ενημέρωση για εκπαιδευτικά προγράμματα τα οποία προσφέρονται στον
αρχαιολογικό χώρο και το Μουσείο της
Αρχαίας Κορίνθου και για δυνατότητες
συνεργασιών με το προσωπικό της ΑΣΚΣΑ καθώς για το σχεδιασμό στοχευμένων
προγραμμάτων ανάλογα με τα ενδιαφέροντα και το επίπεδο των μαθητών/τριών. Επιπρόσθετα,
συζητήθηκαν τα πλεονεκτήματα της μάθησης, με βάση και επίκεντρο τα αντικείμενα
και τις προκλήσεις της ενσωμάτωσης της μελέτης της τοπικής αρχαιολογικής
παράδοσης στη διδασκαλία στην τάξη, με τέτοιο τρόπο ώστε να μπορέσουμε να
ζωντανέψουμε το παρελθόν και τις ιστορίες του για τους/τις μικρούς/ές μαθητές/τριες και τους/τις εκπαιδευτικούς
τους με βάση τα τελευταία στοιχεία της αρχαιολογικής έρευνας.
Θερμά συγχαρητήρια στις εισηγήτριες κ.κ. Ιουλία Τζώνου και Ελένη
Γκίζα για την αμεσότητα, την πληρότητα και το ρεαλιστικό πνεύμα των
εισηγήσεών τους με στόχευση και πρακτικό προσανατολισμό, στις Διευθύντριες των Δημοτικών Σχολείων Αρχαίας Κορίνθου, 6ου Κορίνθου και Περιγιαλίου κ.κ. Ελένη Μότσια, Δήμητρα
Βανικιώτη και Πέρσα Βούρου,
αντίστοιχα, για τον προγραμματισμό,
την οργάνωση και την επιτυχή υλοποίηση της δράσης καθώς και στους/στις εκπ/κούς
που την παρακολούθησαν για το μεγάλο ενδιαφέρον που επέδειξαν και την αυξημένη
συμμετοχική τους δράση!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου