Κυριακή 27 Φεβρουαρίου 2022

Δ.Σ. Διαβολιτσίου Μεσσηνίας: Υλοποίηση Δράσεων Εργαστηρίων Δεξιοτήτων

 

Στο Δ.Σ. Διαβολιτσίου, στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων (Α΄Τάξη), οι δράσεις που υλοποιούνται έχουν ως βασικό σκοπό οι μαθητές/τριες να γνωρίσουν, να κατανοήσουν και να μάθουν τα δικαιώματά τους, με τη βοήθεια της χρήσης ψηφιακού υλικού. Επιπρόσθετα, να αποκτήσουν και να ενσωματώσουν αξίες, δεξιότητες και στάσεις σε πρακτικές της καθημερινής ζωής και στον τρόπο σκέψης τους, έτσι ώστε να καταστούν μελλοντικοί ενεργοί πολίτες, οι οποίοι γνωρίζουν τα δικαιώματά τους και σέβονται τις υποχρεώσεις τους.

 


Εκπόνηση πλαισίου κανόνων καλής συμπεριφοράς στον σχολικό χώρο  

Στο πλαίσιο του Σχεδίου Δράσης του Σχολείου «Ενίσχυση των διαπροσωπικών σχέσεων μεταξύ των μαθητών/τριών» οι μαθητές/τριες τους Σχολείου, από κοινού με τους/τις εκπαιδευτικούς τους, όρισαν ένα πλαίσιο κανόνων καλής συμπεριφοράς για το σχολικό περιβάλλον.

 

Το πλαίσιο περιλαμβάνει τους παρακάτω κανόνες:


• Σέβομαι τους συμμαθητές μου και τους δασκάλους μου.
• Λέω τη γνώμη μου με θάρρος αλλά ακούω πάντα και τη γνώμη των άλλων.
• Μιλώ με τους δασκάλους μου και ζητώ τη βοήθειά τους.
• Νοιάζομαι για τους συμμαθητές μου και προσφέρω τη βοήθειά μου.
• Βάζω τα δυνατά μου και προσπαθώ πάντα για το καλύτερο.
• Ακούω προσεκτικά τους άλλους.
• Προσέχω να είμαι ασφαλής και παίζω όμορφα.
• Τηρώ τους κανόνες υγιεινής.
• Στην τάξη σηκώνω το χέρι μου για να μιλήσω.
• Προσέχω στο μάθημα και δεν κάνω φασαρία.
• Κάνω τις εργασίες μου ήσυχα χωρίς να ενοχλώ.
• Δε γράφω στο θρανίο μου και το διατηρώ καθαρό.
• Φροντίζω για την καθαριότητα της τάξης και του σχολείου μου.
• Δεν τρέχω στον διάδρομο του σχολείου ούτε μέσα στην τάξη.
• Προσέχω τα πράγματά μου και τον εξοπλισμό του σχολείου

 Καλή δύναμη και καλή συνέχεια σε μαθητές/τριες & εκπ/κούς!

Πηγή: https://blogs.sch.gr/dimdiavol/chartes/ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου