Δευτέρα 22 Μαρτίου 2021

2η & 9η Εν. ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Πελοποννήσου: Υλοποίηση Επιμορφωτικής Τηλε-Ημερίδας: «Παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες: Ο ρόλος του εκπ/κού Γενικής Αγωγής»

 

Σήμερα, Δευτέρα 22 Μαρτίου 2021, το ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Πελοποννήσου δια των αρμοδίων Συντονιστών Εκπ/κού Έργου κ.κ. Ζαχαρούλας Καραβά, Μιχαήλ Πολυχρονόπουλου & Μαρίας Παρίση και σε συνεργασία με τα ΚΕΣΥ Αργολίδας, Αρκαδίας & Κορινθίας υλοποίησαν μία εξαιρετική, επιμορφωτική τηλε-ημερίδα για τους/τις εκπ/κούς Γενικής & Ειδικής Αγωγής των Δημοτικών Σχολείων 2ης - 9ης Ενότητας & Σ.Μ.Ε.Α.Ε του οικείου Φορέα των Π.Ε. Αργολίδας, Αρκαδίας & Κορινθίας με θέμα: «Παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες: Ο ρόλος του εκπ/κού Γενικής Αγωγής».

 


Η επιμορφωτική δράση υλοποιήθηκε μέσα από την ηλεκτρονική πλατφόρμα της Cisco Webex Meetings  (11.00 – 13.00), σύμφωνα με το κάτωθι Πρόγραμμα Εισηγητών/τριών και αντίστοιχων θεματικών: 

   Προσέλευση – Χαιρετισμοί – Γενικοί Άξονες - Στοχοθεσία Ημερίδας

 Μιχαήλ Πολυχρονόπουλος (Ph.D) , Συντονιστής Εκπ/κού Έργου 9ης Ενότητας ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Πελοποννήσου

Μαρία Παρίση (MEd.), Συντονίστρια Ειδικής Αγωγής & Ενταξιακής Εκπ/σης ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Πελοποννήσου

Ζαχαρούλα Καραβά (Ph.D) , Συντονίστρια Εκπ/κού Έργου 2ης Ενότητας ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Πελοποννήσου


   «Αξιοποιώντας τη γνωμάτευση του Κ.Ε.Σ.Υ.»

Εισηγήτρια: Χριστίνα Κουρέτα (Ph.D), Ψυχολόγος, Προϊσταμένη Κ.Ε.Σ.Υ. Αρκαδίας



  

 «Σχολεία με ή χωρίς υποστηρικτικές δομές: Αντιμετώπιση δυσκολιών και εμποδίων»

Εισηγητής:  Γεώργιος Μιχαλόπουλος (M.Ed., MSc.), Προϊστάμενος Κ.Ε.Σ.Υ. Αργολίδας

 


 «Εξατομικευμένο πρόγραμμα εκπαίδευσης - Διαφοροποιημένη διδασκαλία»

Εισηγήτρια: Αργυρώ Νάστου, (MEd.), Μέλος Διεπιστημονικής Ομάδας  Κ.Ε.Σ.Υ. Αρκαδίας, 

Εκπ/κός Ειδικής Αγωγής

 



  «Διαφοροποιημένη Διδασκαλία στη Γενική Tάξη»

Εισηγήτρια: Αικατερίνη Καλύβα (MEd.), Μέλος Διεπιστημονικής Ομάδας  Κ.Ε.Σ.Υ. Κορινθίας, Εκπ/κός ΠΕ 70

 



  «Σχέση σχολείου - οικογένειας»

Εισηγήτρια: Καλλιόπη Ανδριανάκου, Κοινωνική Λειτουργός, Μέλος Διεπιστημονικής Ομάδας  Κ.Ε.Σ.Υ. Αρκαδίας



Κατά τη διάρκεια και μετά το πέρας των εισηγήσεων, τέθηκαν ερωτήματα από τους/τις συμμετέχοντες/ουσες εκπ/κούς, δόθηκαν απαντήσεις από τους/τις εισηγητές/τριες, έγιναν επισημάνσεις και διατυπώθηκαν απόψεις επί των λεχθέντων.


 

Ήταν μία γόνιμη και εποικοδομητική εκδήλωση, με πρακτικό - εφαρμοστικό προσανατολισμό, που ανέδειξε τη σημαντικότητα της σχέσης οικογένειας - σχολείου καθώς και του αναντικατάστατου ρόλου των εκπ/κών σε προγράµµατα συµπεριληπτικής εκπαίδευσης-συνεκπαίδευσης αφού αποτελούν τον κύριο μοχλό σχεδιασμού, οργάνωσης και εφαρμογής διαφοροποιημένων προγραμμάτων με ρεαλιστική στοχοθεσία – σκοποθεσία, συνεργασία και τακτική επικοινωνία όλων των ειδικοτήτων Γενικής & Ειδικής Αγωγής με έμφαση στην προώθηση σύγχρονων, καινοτόμων δράσεων, κατά περίπτωση,  με προοπτική και όραμα συμβάλλοντας στην υποστήριξη και τη διασφάλιση της ισότιμης πρόσβασης – διαχείρισης όλων ανεξαιρέτως των μαθητών/τριών στην εκπ/ση και την προάσπιση της αρμονικής, ψυχοκοινωνικής τους ανάπτυξης και προόδου!

 


Θερμά συγχαρητήρια στους/στις εισηγητές/τριες για την επιστημονική αρτιότητα και την πρακτική αμεσότητα των παρουσιάσεών τους, στη διοργανώτρια αρχή (ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Πελοποννήσου, Κ.Ε.Σ.Υ. Αργολίδας, Κ.Ε.Σ.Υ. Αρκαδίας & Κ.Ε.Σ.Υ. Κορινθίας) για τον σχολαστικό σχεδιασμό και την επιμελή οργάνωση της σημερινής εκδήλωσης καθώς και στους/στις συμμετέχοντες/ουσες εκπ/κούς Γενικής & Ειδικής Αγωγής για την υψηλή συμμετοχικότητα, το αμέριστο ενδιαφέρον και τις εύστοχες επισημάνσεις τους!   



Υ.Γ. : Πολλές ευχαριστίες στον κ. Νικόλαο Μαρκολέφα (Med.- MSc., Μέλος Διεπιστημονικής Ομάδας  Κ.Ε.Σ.Υ. Αρκαδίας) για την επικουρική του δράση στην τεχνική υποστήριξη της σημερινής τηλε-ημερίδας.


 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου