Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου 2021

ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Πελοποννήσου: Υλοποίηση Διαδικτυακής Ημερίδας για τους Εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας & Δευτεροβάθμιας Εκπ/σης Μεσσηνίας

 


Σήμερα, Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου 2021, υλοποιήθηκε μία πολύ ενδιαφέρουσα, επιμορφωτική, διαδικτυακή ημερίδα για τους/τις Εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας &  Δευτεροβάθμιας Εκπ/σης Μεσσηνίας, που διοργάνωσαν έντεκα Συντονιστές Εκπ/κού Έργου του ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Πελοποννήσου σε συνεργασία με το Κ.Ε.Σ.Υ. Μεσσηνίας, με θέμα: «Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες στο Σύγχρονο Σχολείο».


Ειδικότερα, οι Σ.Ε.Ε. του ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Πελοποννήσου που συνδιοργάνωσαν τη συγκεκριμένη, επιμορφωτική δράση ήταν οι κάτωθι: 

Γεωργιόπουλος Γεώργιος (ΠΕ 03)

Ζαχαροπούλου Κυριακή (ΠΕ 79)

Λιακοπούλου Ευστρατία (ΠΕ 86)

Ξαρχάκου Νικολέττα (ΠΕ 03)

Παρίση Μαρία (ΠΕ 70)

Πολυχρονόπουλος Μιχαήλ (ΠΕ 70)

Σαραντοπούλου Στυλιανή (ΠΕ 60)

Σόλαρης Ιωάννης (ΠΕ 02)

Σταυροπούλου Ελένη (ΠΕ 70)

Χριστόπουλος Νικόλαος (ΠΕ 01)

Χρονοπούλου Αθανασία (ΠΕ 70)

 

Στην έναρξη της εκδήλωσης οι Σ.Ε.Ε. κ.κ. Μαρία Παρίση και Αθανασία Χρονοπούλου καλωσόρισαν τους/τις συμμετέχοντες εκπ/κούς εκθέτοντας τη στοχοθεσία-σκοποθεσία της δράσης, ενώ οι κ.κ. Ιωάννης Σόλαρης και Στέλλα Σαραντοπούλου αναφέρθηκαν στο επιστημονικό έργο των ομιλητών.

Ακολούθησε εισήγηση της Επίκουρου Καθηγήτριας Ειδικής Αγωγής & Εκπ/σης του Τμήματος Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου κ. Μαρίας Δροσινού Κορέα με θέμα: «Η σχολική τάξη και η παιδαγωγική κατανόηση των κανόνων». Η ομιλήτρια εστίασε το ενδιαφέρον της στα πρόσωπα που ορίζουν τους παιδαγωγικούς κανόνες στην τάξη όπως και στην αναγκαιότητα όχι μόνον της ύπαρξης αλλά και της κατανόησης των κανόνων καθώς και στα προβλήματα συμπεριφοράς που παρατηρούνται εντός της σχολικής αίθουσας, αναφέρθηκε στη μικροομαδική συνεργασία ως «βιωμένο» αντικείμενο διδασκαλίας σε μαθητές/τριες με γενικές μαθησιακές δυσκολίες και ολοκλήρωσε με την παρουσίαση διαφόρων δραστηριοτήτων μαθησιακής ετοιμότητας και σχετικών παραδειγμάτων.

 


Στη συνέχεια, ο Δρ. Ειδικής Αγωγής, Φιλόλογος και Μέλος του Κ.Ε.Σ.Υ. Μεσσηνίας κ. Νικόλαος Πανόπουλος εισηγήθηκε τη θεματική: «Ενταξιακά Προγράμματα και η συνεργασία μεταξύ των εκπ/κών». Η ομιλία του εστίασε στα ενταξιακά προγράμματα, στην οριοθέτηση, το πλαίσιο τα οφέλη και τα μοντέλα της συν-διδασκαλίας, ενώ περιελάμβανε αναφορές στα καθήκοντα και τις αρμοδιότητες των εκπ/κών παράλληλης στήριξης, στην εφαρμογή της και στη συνεργασία των εκπ/κών παράλληλης και γενικής τάξης, στην παιδαγωγική συμφωνία και την αξιολόγηση με στοχοθεσία – σκοποθεσία και ευέλικτες, προσαρμοστικές πρακτικές καταλήγοντας σε προτεινόμενες, διδακτικές παρεμβάσεις.

Επακολούθησε συζήτηση μεταξύ των συμμετεχόντων, τέθηκαν ερωτήματα, δόθηκαν απαντήσεις και διατυπώθηκαν προτάσεις. 


Την τεχνική υποστήριξη της εκδήλωσης είχε ο Συντονιστής Εκπ/κού Έργου κ. Γεώργιος Γεωργιόπουλος.

Ήταν μία εξαιρετική και γόνιμη εκδήλωση για το προγραμματισμό-σχεδιασμό των εκπ/κών δράσεων και συνεργασιών μεταξύ των μελών της εκπ/κής κοινότητας προς όφελος των μαθητών/τριών που αντιμετωπίζουν μαθησιακές ή άλλου τύπου δυσκολίες οι οποίες, στο σύνολό τους, αποτελούν ένα σημαντικό θέμα ενδιαφέροντος της διεπιστημονικής κοινότητας. Θερμά συγχαρητήρια στη διοργανώτρια αρχή για το σχεδιασμό και την οργάνωση της επιμορφωτικής δράσης καθώς και στους εισηγητές για την επιστημονική αρτιότητα των εισηγήσεών τους!






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου